You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - לקראת שידור ישיר מהקלאסיקו הישראלי
כל התמודדות בין קבוצות ממועדונים אלה פיקנטית. שחקני הקבוצות (צילום: עמרי שטיין, ראובן שוורץ)

נערים א' - לקראת שידור ישיר מהקלאסיקו הישראלי

ליגת העל - מחזור 23: מכבי ת"א מארחת לראשונה העונה את מכבי חיפה, שבשני המשחקים הקודמים הייתה בסיום בצד המפסיד. איך תוכלו לצפות בשידור? פרטים בכתבה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

המחזור ה-23 בליגת העל של שנתון נערים א' יצא אתמול לדרך, כשבמוקד משחקי אתמול עמד המשחק בו אירחה הפועל ת"א את הפועל ר"ג. הפועל ת"א ידעה שהיא מוכרחה לנצח כדי שהצמרת לא תברח לה, ועמדה במשימה עם ניצחון 0:1, שהעלה אותה לפחות באופן זמני למקום השני על חשבונה של מכבי ת"א, לה יחס שערים נחות בשלב זה. שתי הקבוצות מרוחקות 5 נקודות מהמוליכה, מכבי נתניה, שניצחה 1:3 את משחק החוץ מול מ.ס אשדוד.

כדי לחזור למרחק של שתי נקודות מפסגת הטבלה מכבי ת"א מוכרחה לנצח היום את המשחק הביתי מול מכבי חיפה - שמדורגת במקום החמישי בטבלה ומרוחקת בפער ניכר משלישיית הצמרת. בשבת האחרונה מכבי ת"א לא התקשה לנצח 0:4 בביתה את הפועל חיפה, בעוד שמכבי חיפה נחלה הפסד ביתי מאכזב 1:0 במשחק מול יריבתה העירונית של מכבי ת"א, בני יהודה.

מכבי ת"א ומכבי חיפה נפגשו כבר פעמיים העונה במגרש "קצף" בחיפה. במשחק הליגה שנערך בחודש דצמבר, מכבי ת"א זכתה בניצחון דרמטי 1:2 משער שהבקיע בדקה ה-90 לוטם אסרס (לצפייה בשערים,לחצו כאן).  במשחק שנערך במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ניצחה מכבי ת"א 0:4, בזכות שערים שכבשו:
יהל אברג'ל, לוטם אסרס וצמד של רום סביץ'. מכבי חיפה אמנם מגיעה למשחק בעמדת נחיתות במשחק מול קבוצה שלמעט תוצאת תיקו אחת (1:1) ניצחה בכל משחק הבית, אך אל נשכח שמכבי חיפה כבר ניצחה בביתה 1:3 את הפועל ת"א ומדובר בקבוצה שביום נתון יכולה להיות יריבה עיקשת לכל קבוצה בליגה.

משחק הגנה יעיל וחזק הוא המפתח להצלחה של מכבי חיפה במשחק. ההגנה בראשות השוער - גלן אלווין, והבלם - נעם שטייפמן, יליד 2008 המשחק בקביעות לאורך העונה בהרכב, תצטרך לתת מענה לקבוצת ההתקפה הפוריה בליגה בפער עם סוללה של שחקנים איכותיים ובהם:  איתי זפרני - מלך שערי הקבוצה עם 14 שערים, הקשר - יואב חוניו (11 שערים), יהל אברג'ל (9 שערים), לוטם אסרס (8 שערים) ורום סביץ' (7 שערים). מנגד, גם להגנת מכבי ת"א בראשות צמד "עידנים", השוער - עידן טראו והבלם - עידן ויינברג, קפטן הקבוצה, מומלץ לא לגלות ריפיון מול ההתקפה החיפאית בראשות ניב גבאי - מלך השערים עם 7 שערים, איתי אלוש (5 שערים) וירדן רמות (4 שערים).

איך תצפו במשחק בשידור ישיר או מוקלט?

המשחק יחל בשעה 15:30 במגרש מכבי ת"א, שבשכונת קרית שלום (בן צבי 106 ת"א). אפשרות אחת היא לעשות זאת מהיציע. אפשרות נוספת דרך המסך (טלויזיה/מחשב/ טלפון, זו כבר הבחירה שלכם). המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ היוטיוב של ההתאחדות לכדורגל. כמובן שתוכלו לצפות בו גם מאוחר יותר. לנוחותכם, תוכלו לצפות במשחק במשבצת הוידאו שמתחת לפיסקה זו. ניתן לצפות בשידור במשבצת הייעודית לכך בפינת הוידאו שלנו.